Junkers ZW 23-1 KE-23. Плата: 45.007.351.006. rev.C
Я не котельщик, я електронщик, займаюся ремонтом різних автомобільних електронних блоків управління (ECU), тому прошу допомоги у спеців що займаються котлами.
Проблема така: Котел Junkers Euroline ZW 23-1 KE, плата 45.007.351.006 REV.C
Після вимкнення електрики (від початку літа не вимикали а тепер час від часу вимикають) котел не включається. Світить перший жовтий світлодіод і моргає з частотою 2 Hz та періодом приблизно 10 sec. аварійка мовчить, і всьооо..
Такі проблеми та прояви описані тут декілька разів, а також на іншому форумі читав таке ж подібне. І тут і там майже всі грішать на 78F9116, її заміною чи прошивкою вирішується їхня проблема.
Я ж вичислив що після обезструмлення плата вистигає і потім не хоче запускатися. Здавалосяб навпаки від перегріву всілякі глюки і вилазять...
Проблема "вирішується" прогрівом плати звичайним жіночим феном, після чого вмикаю живлення і от тобі щастя, загорається перший жовтий світлодіод, моргає 2 рази (2 Hz) і чекає поки не поверну регулятор опалення чи не включу теплу воду і все запускається та чудово регулюється. Але то до наступного вимкнення напруги в мережі. Потім знову танці з бубном та феном...
Тут виглядає на холодну пайку чи якусь мікро тріщину. В моїй практиці дуже часто таке зустрічається ( ремонт різних автомобільних електронних блоків управління ECU ), там під капотом чи в салоні зимою то холод то жара от і вилазять різні непропаї та мікро тріщини.
Пропаяв я все підозріле і не тільки, поставив на телефон додаток "лупа" (офігенно збільшує і якість супер), все уважно продивився, продзвонив що міг на холодну ( пхав плату до холодильника на пів години ). Вичислив оптимальне місце для прогрівання, це в районі R53, R54, R55. Однакові резистори по 5.1 kOm, але там поряд конденсатор на 1 mkF 450v та діоди D3, D4, D8, а на зворотньому боці плати купка smd резисторів та транзисторів які також добряче прогріваються і та злощасна 78F9116.
Може це вона мерзне і хоче тепла, а може конденсатори...?
Підставити нема що бо я не дома у Львові а на Закарпатті у брата, а вдома капітальний ремонт і всі запчастини та прилади закинуті в кладовці і ще зо два місяці доступу туди не буде.
Може хтось стикався і знає що може бути причиною такого неподобства і як це вирішується?
До речі, десь на Латвійському чи Литовському сайті надибав схему в прекрасній якості в .pdf форматі, але то до Euroline ZW23 (без одинички). Плата 45.005... тому мені толку ніякого. Може комусь пригодиться, то можу кудись викласти.